Monday, December 1, 2008

Salam Aidil Adha

Sudah agak lama kita tidak berjumpa dalam laman ini,ini oleh kerana kesan kesibukan sepanjang masa yang dialami oleh kita yang bernama manusia.

Kehidupan kita diatas muka bumi ini seringkali dan saban hari terlalu sibuk,sehinggakan ada hambaNya yang terlupa untuk menunaikan solat ataupun kalau teringat,cuma dapat luangkan masa sekadar 2,3 minit,ini bukan apa kerana terlalu sibuk.

Kesibukkan kita kekadang membataskan tanggungjawab kita terhadap agama,masyarakat dan keluarga.Oleh yang demikian itu sempena menjelangnya Aidil Adha tidak berapa lama lagi,marilah kita bersama-sama mengambil ruh aidil adha ini untuk menjana kehidupan yang lebih sempurna dengan meluangkan lebih masa untuk mendekatkan diri pada ALlah.

Saudara-saudara kita yang terpilih oleh ALlah,kini berada dikota yang dirahmati oleh ALlah,iaitu Kota Makkah al Mukarramah,sedang tekun menunaikan ibadah haji,doa kita semoga mereka mendapat haji yang Mabrur.Dan harapan kita juga semoga pada satu masa nanti ALlah akan memilih kita juga menjadi tetamuNya.

Disini saya mengambil kesempatan untuk memohon maaf dan saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha.Maaf Zahir Batin.Minal Aidil wal Faizin.

No comments: