Tuesday, March 31, 2009

Pilihan yang tepat

Pengundi DUN Bukit Selambau hendaklah memilih calon yang tepat yang mendokong aspirasi rakyat,yang ingin membawa semua rakyat ke satu era baru,mengubah nasib semua rakyat tidak kira Melayu,Cina atau India.

Selama ini kita omok dengan pelbagai bentuk tipu daya,pembohongan,rasuah,tipu duit rakyat,menzalimi rakyat,menindas dan sebagainya.Sedar tak sedar dah beberapa puluhan tahun semenjak kita mencapai kemerdekaan kita ditipu oleh BN.Apakah kita mahu ditipu lagi pada kali ini?Sekiranya kita tidak mahu ditipu,dizalim,ditindas dan sebagainya,marilah pada hari pembuangan undi pada 7 haribulan April ini kita membuat satu perubahan yang drsatik menolak BN dan konco-konconya.

Harapan kita semoga pemerintahan korup BN dan pakatannya hancur musnah dan lenyap terus diatas muka bumi ini.Kerana apa kita mengharapkan sebegitu? Tidak lain dan tidak bukan selama ini kita ditipu dan dizalimi dan ditindas oleh mereka dan mereka biarkan kita merempat miskin papa kedana.Yang menjadi kaya raya ialah adk beradik dan kroni-kroni mereka.Kita apa yang dapat?

Mereka pembohongi kita dengan berbagai slogan,hakikatnya mereka yang senang kekayaan lenang,mereka meraih dam membahagikan kekayaan negaga seama mereka.

Harapan kita semoga selepas ini akan muncul Malaysia Baru yang adil dan membela rakyat dan agama.

Kepada pengundi di DUN Bukit Selambau pilihlah kepada calon Pakatan Rakyat yang akan membawa pembaharuan kepada Malaysia.

Hancur UMNO dan sekutunya. Takbir.ALlahu Akbar.

No comments: